Telesprzedawca usług CenCert
Enigma SOI Sp. z o.o. istnieje na rynku od 30 lat. W katalogu własnych produktów z dumą prezentujemy rozwiązania kryptograficzne, system dozoru elektronicznego, systemy IT dla administracji, wojska, komercji. Enigma jest również producentem rozwiązań dla marki CenCert.
CenCert jest kwalifikowanym podmiotem świadczącym kwalifikowane i niekwalifikowane usługi zaufania od roku 2009 – w zakresie wystawiania certyfikatów, kwalifikowanych znaczników czasu oraz usługi poświadczania ważności certyfikatów (OCSP).
Ciekawi Cię co robimy i co możemy zrobić wspólnie?
Zapraszamy na naszą stronę www.cencert.pl
Dołącz do nas na stanowisku: Telesprzedawca usług CenCert
Miejsce pracy: Warszawa, Jutrzenki 118
TAK PRACUJEMY:
- Zakres działań indywidualnie ustalany z przełożonym
- Szkolenia produktowe, stały dostęp do wiedzy
- Wygodne biuro, niezbędne narzędzia pracy
- Masz wpływ na organizację własnej pracy
- Wszelkie inicjatywy pozyskania źródeł klientów są doceniane
- Praca i rozliczanie wyników w oparciu o narzędzie Contact Center z elementami CRM
Odpowiadasz za:
- Telesprzedaż (telefoniczna, e-mail, e-commerce) i doradztwo w zakresie oferty
- Pozyskiwanie nowych klientów dla kwalifikowanych usług Cencert (usługi cyfrowe) poprzez sprzedaż zdalną
- Składanie ofert handlowych, prezentacja warunków handlowych
- Prezentowanie oferty na podstawie gotowych materiałów informacyjnych, marketingowych i serwisu e-Commerce
- Raportowanie i rozliczanie pracy z Kierownikiem Zespołu i Dyrektorem Pionu
- Prowadzenie zorganizowanych akcji telefonicznych
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
Tego wymagamy:
- Wykształcenie min. średnie
- Co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w sprzedaży telefonicznej
- Wysoka komunikatywność, asertywność i kultura osobista
- Umiejętność negocjacji oraz posługiwanie się językiem korzyści w rozmowie handlowej
- Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność oraz dbałość o szczegóły
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- Dobra znajomość narzędzi komunikacyjnych (aplikacje telefoniczne, czat, e-mail itp.)
- Dobra znajomość pakietu MS Office: Word, Excel oraz poczty elektronicznej
- Umiejętność szybkiej nauki użytkowania narzędzi informatycznych (Contact Center, CRM itp.)
Oferujemy:
- Rozwój: Pomożemy utrzymać i rozwinąć istniejące kontakty. Ciekawe projekty, możliwość konsultacji, certyfikacja, szkolenia, stały dostęp do wiedzy
- Równowaga: dowolna forma zatrudnienia, możliwość pracy hybrydowej, jasne zadania
- Zrozumienie: przyjazna, niekorporacyjna atmosfera, inicjatywy wewnętrzne, integracja, sport
- Wsparcie: Lubisz sprzedaż, lubisz planować i osiągać cele – otrzymasz narzędzia i wsparcie ze strony organizacji, aby je realizować. Opieka medyczna, Multisport, dofinasowania, PPK, ubezpieczenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Informacja od Administratora Danych Osobowych